راهنمای نظارت بانکی متقاضیان حقوقی

عملیات ثبت نام:

 

 برای انجام عملیات ثبت نام برروی دکمه سبز رنگ (ورود/ درخواست) کلیک شود.

 

با باز شدن فرم ثبت نام اطلاعات عمومی (شامل موارد ذیل) مربوط به فرد انجام دهنده عملیات ثبت نام تکمیل گردد: 

·         نام و نام خانوادگی

·         نام پدر

·         تاریخ تولد

·         شماره شناسنامه

·         کدملی

·         شماره تلفن همراه

·         ایمیل

-          نوع ثبت نام در سامانه با کلیک روی گزینه های:

·         ثبت نام به صورت شخصیت حقوقی  درصورت استفاده از خدمات درج شده سامانه بصورت شرکتی

·         ثبت نام به صورت شخصیت حقیقی- در صورت استفاده از خدمات درج شده سامانه بصورت افراد حقیقی

مشخص گردد.

 

-          درصورت وجود موسسه یا شخص معرفی کننده جهت استفاده از خدمات شرکت مشاور پژوهشگران فن گستر نام شخص یا موسسه مربوطه در قسمت معرف ذکر گردد.

 

 

-          رمز عبور مدنظر در قسمت مربوطه درج گردد و با کلیک روی دکمه من ربات نیستم و سپس دکمه آبی رنگ ثبت نام، عملیات ثبت نام اولیه انجام شود.

 

-          درصورتیکه در مرحله ثبت نام اولیه تمایل به ثبت نام بصورت شخص حقوقی انتخاب شده باشد از منوی سمت راست داشبورد از قسمت مدیریت شرکت آیتم اطلاعات شرکت  انتخاب شود.

 

-          سپس در ادامه نیز بر روی دکمه آبی رنگ افزودن اطلاعات شرکت کلیک شود.

 

-          در ادامه  پیام هشدار درخواست تکمیل پروفایل شرکت نمایش داده می­شود که با کلیک روی دکمه متوجه شدم این هشدار غیرفعال میگردد.

 

 

-          برای تکمیل پروفایل شرکت :

ابتدا تکمیل اطلاعات پایه شامل تکمیل اطلاعات عمومی:

·         نام شرکت

·         انتخاب نوع شرکت(دولتی، مختلط سهامی، تعاونی، تضامنی سهامی عام و یا سهامی خاص)

·          نام مدیرعامل

·          شماره همراه مدیرعامل

·         استان ، شهر ، کدپستی محل اجرای طرح (مطابق مجوز)

·          تاریخ ثبت، محل ثبت، شماره ثبت (مطابق آگهی تاسیس)

·         کداقتصادی، شناسه ملی

·          شماره تلفن ثابت، فکس و آدرس ثبتی درج گردد.

-          برای تکمیل اطلاعات اعضاء هیئت مدیره

·         ابتدا برای تکمیل اطلاعات اعضاء هیئت مدیره و سهامداران حقیقی با کلیک روی دکمه آبی رنگ افزودن شخص حقیقی جدید نام و نام خانوادگی مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره، نائب رئیس هیئت مدیره، عضو هیئت مدیره درج گردد و هریک از اسامی در صورتیکه عضو صاحبین امضاء و سهامداران شرکت باشد تیک مربوطه فعال گردد.

·         درصورت وجود اعضاء هیئت مدیره و سهامداران حقوقی همانند روال قبلی عملیات ثبت انجام گردد.

 

-          بارگذاری مدارک

در قسمت بارگذاری مدارک، مدارک پایه شرکت شامل آگهی تاسیس، اظهارنامه ثبت شرکت، اساسنامه شرکت، کارت ملی و شناسنامه اعضاء هیئت مدیره و تصویر کلیه مجوزها و موافقت نامه های اخذ شده از سازمان های ذیربط بارگذاری گردد.

 

در نهایت نیز با کلیلک روی دکمه سبز رنگ ایجاد شرکت پروفایل شرکت فعال گردد

 

 

-          درصورتیکه خدمات درخواستی متقاضی در حوزه نظارت بانکی باشد

 از منوی سمت راست داشبورد از قسمت نظارت بانکی انتخاب شود.

 

با کلیک روی دکمه ثبت درخواست، درخواست مربوط به نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت گردد.

 

 

-          در ادامه دو گام شامل گامهای ذیل فعال میگردد:

·         گام یک: اطلاعات پایه و مدارک پایه

·         گام دو: مدارک 

در قسمت اطلاعات پایه :  موضوع پروژه، نوع طرح شامل (ایجاد، توسعه، نوسازی و بهسازی)، بانک عامل، شعبه بانک، میزان تسهیلات درخواستی و محل اجرای طرح مشخص گردد.

در قسمت مدارک پایه :  مدارک و مستندات مربوط به مصوبه بانکی، گزارش امکان سنجی، آخرین تغییرات اعضای هیئت مدیره، آخرین صورت جلسه افزایش سرمایه، آخرین صورتجلسه سهم الشرکه اعضا و لیست مدیران اجرایی پروژه و رزومه کاری سهامداران و اعضاء هیئت مدیره بارگذاری گردد

 

هریک از مدارک و مستندات مربوط به گام دو شامل زیرمجموعه های  نقشه، محوطه سازی، ساختمان، ماشین آلات، اسناد تکمیلی و سایر مدارک در این قسمت سامانه بارگذاری گردد.

در قسمت نقشه، سایت ، جانمایی : تصویر اسناد مالکیت، نقشه یا کروکی زمین، سایت پلان و نقشه های ساختمانی تایید شده و نقشه جانمایی  بارگذاری گردد

در قسمت اسناد محوطه سازی : پیش فاکتور و فاکتور محوطه سازی  بارگذاری گردد

در قسمت اسناد ساختمان : پیش فاکتور و فاکتور ساختمانهای صنعتی، پیش فاکتور و فاکتور ساختمانهای جنبی بارگذاری گردد.

در قسمت اسناد ماشین آلات : پیش فاکتور و فاکتور ماشین آلات داخلی، پیش فاکتور و فاکتور ماشین آلات خارجی، پیش فاکتور و فاکتور هزینه های جانبی ماشین آلات بارگذاری گردد.

در قسمت اسناد تکمیلی : اسناد مربوط به تاسیسات زیربنایی، وسائط نقلیه، اثاثه اداری  و هزینه قبل بهره برداری بارگذاری گردد.

در قسمت سایر مدارک: سایر مدارک و مستنداتی که فیلدی برای آپلود آنها در سامانه تعبیه نشده در این قسمت بارگذاری گردد

-          بعد از بررسی پرونده و اعلام نواقصات پرونده توسط کارشناسان شرکت مشاور،  با ورود مجدد به کارتابل با انتخاب لیست درخواست ها از از قسمت نظارت (بانکی) داشبورد و کلیک روی دکمه قرمز رنگ اصلاح درخواست امکان مشاهده نواقصات پرونده فراهم می گردد. 

 

-          درصورتیکه علاوه بر اعلام نواقصات بصورت کامنتی نامه کسری مدارک نیز در سامانه بارگذاری شده باشد با کلیک روی دکمه سبز رنگ دانلود نامه کسری مدارک قابلیت دانلود فراهم میگردد.

-          با کلیک روی دکمه آبی رنگ متوجه شدم هشدار عدم کفایت اطلاعات غیرفعال شده و امکان بارگذاری نواقصات پرونده فراهم می گردد.

-          در صورت تمایل به مشاهده مجدد نواقصات پرونده با کلیک روی دکمه قرمز رنگ مشاهده لیست خطاها در گوشه سمت چپ صفحه، هشدار عدم کفایت اطلاعات مجددا فعال می گردد.

 

 

-          علاوه بر نمایش تیتری کلیه مدارک درخواستی در چهار گام امکان دانلود و پرینت چک لیست مدارک متناسب با موضوع طرح انتخاب شده با کلیک روی دکمه نارنجی رنگ چک لیست مدارک واقع گوشه سمت چپ صفحه فراهم می باشد.

درصورتیکه تعداد درخواست های خدمات نظارت بانکی یک مجموعه بیش از یک مورد باشد با کلیک روی دکمه آبی رنگ درخواست ارزیابی طرح  امکان ثبت درخواست جدید فراهم می باشد